Herkese Merhaba :))

Düşlerimi gerçekleştirmek adına attığım bu ilk adımda uzun uğraşlar sonucu kendi blog sitemi kurmuş bulunmaktayım. Pasta yapmayı, yaptıklarımı fotoğraflamayı, tariflerimi paylaşmayı, paylaşmak kadar yemektende çok büyük keyif alan bir pasta meraklısıyım.Sizlerle, aldığım eğitimlerde edindiğim bilgilerimi, birbirinden güzel tariflerimi paylaşacağım.
Herkese bol unlu, bol şekerli, tatlımı tatlı günler dilerim:))

2 Mart 2010 Salı

HİNDİSTAN CEVİZLİ MARMELATLI KUKİ



HAMUR MALZEMELERİ


  • 175 gr Un

  • 150 gr Hindistan Cevizi

  • 5 gr Kabartma Tozu

  • 1 Yumurta

  • 100 gr Toz Şeker

  • 125 gr Margarin

  • 2 Adet Limon Kabuğu Rendesi
ÜST MALZEMESİ


  • Çilek Marmeladı

Limon kabuğu rendesiyle hindistan cevizi ovalanır. Un, kabartma tozu eklenir. Ortası açılır. Yumurta, margarin (Oda sıcaklığında bekletilmiş), toz şeker eklenir. Önce ortadaki malzemeler iyice karıştırılır, sonra tüm malzeme harmanlanarak yoğrulup hamur yapılır. Ceviz büyüklüğünde yuvarlanır, ortası yuvarlak şekilde bastırılır, çukur yapılır. Çukur bölüme çilek marmeladı krem şanti torbasıyla sıkılır. 170 derecede 15 dakika rengi çok açık sarı kalacak şekilde pişirilir.


Afiyet Olsun:)



4 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Off sürekli bu resimleri görünce iştahım açılıyo napıyosunuz siz bana böle şişmanlatmaya mı çalışıyosunuz beni:)) Dikişten vakit bulursam hemen bu tarifi yapıcam canım:)

bake a cake dedi ki...

Biraz daha iştahını açıyım:)) bu kukinin üzerine her çeşit marmelat koyabilirsin. Çikolatalısıda süper oluyoo:)))

zeytinlimon dedi ki...

Düşün artık sen bide aynı evde yaşadığını düşün:)))bi ara her işten geldiğimde hamur yoğururken buluyordum... bu aralar göremiyorum acaba ben uyuduktan sonramı başlıyor:))bak buda aklıma gelmiyor değil...:)))

fashion house by zeto dedi ki...

:)) Benim doğum günüm yaklaşıyo 1 kutu isterim valla şimdiden söliyim 3 ay önceden sölüyorum sonradan yok bilmiyorum demeyin bana:))