Herkese Merhaba :))

Düşlerimi gerçekleştirmek adına attığım bu ilk adımda uzun uğraşlar sonucu kendi blog sitemi kurmuş bulunmaktayım. Pasta yapmayı, yaptıklarımı fotoğraflamayı, tariflerimi paylaşmayı, paylaşmak kadar yemektende çok büyük keyif alan bir pasta meraklısıyım.Sizlerle, aldığım eğitimlerde edindiğim bilgilerimi, birbirinden güzel tariflerimi paylaşacağım.
Herkese bol unlu, bol şekerli, tatlımı tatlı günler dilerim:))

25 Mart 2010 Perşembe

ÇİKOLATALI BIDIK KURABİYE:))








Bu da nerden çıktı demeyin:) Bu gece kız kardeşimle bizim bıdık kurabiyenin yeni versiyonunu icat ettik:)) ne mi yaptık? tarife sadece çikolata erittik, bi de esmer şekere bulamaktan vazgeçtik o kadar... benim sade bıdığımın papucu dama atıldı bizim evde:))


24 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok güzel şirin ve mutlaka leziz elinize sağlık.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Aramiza hos geldiniz .Ellerine saglik afiyetler olsun hayirli aksamlar canim

bake a cake dedi ki...

Hoşbulduk gülcan hanım:)tşk ederim. sevgiler

Did Dans La Mode dedi ki...

Az önce tadına baktım enfesti aslıcım ellerinize sağlık :)

HADİYE dedi ki...

Merhaba Aslı,

Bıdık kurabiyelerin şirin oldukları kadar isimleriylede sükse yapıyorlar.
Ellerine sağlık.

Sevgiler*

GÜL DOĞAN dedi ki...

görüntü süper eminim tadıda öyledir.
ellerine sağlık canım..

bake a cake dedi ki...

(Did Dans La Mode)Afiyet Olsun canım. Senle zeto benim gurbelerimsiniz:)

bake a cake dedi ki...

teşekkürler hadiye hanım... evet tadından çok ismi konuşuluyo valla:)

bake a cake dedi ki...

çok teşekkür ederim gül hanım...

fashion house by zeto dedi ki...

Canım Selocan getirdiğinde bütün kavanozu bırak sen git dedim:))Süperdi tadı bide minik ya böle git gel yemelik tam ellerine sağlık hayatım yeni tatları bekliyoruz:)

polly the cook dedi ki...

Bu bıdık kurabiyeler 3'er 5'er derken biter :) Ellerinize sağlık..

POLLY the cook

Özlem Ekşi dedi ki...

Aramıza hoş geldiniz.Bir ihtiyacınız olursa tarifler gibi beklerim canım..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Bıdık kurabiyeler çok güzel gözüküyor. Bıdık:) İsmide çok şirin bıdıkın:D

ZUHAL dedi ki...

Canımm bıdık kurabiyelerine bayıldımm.Şiddetle önermişsin.ben de mutlaka deniycem.Teşekkür ederim.

Damak Tadı dedi ki...

Çok şeker isimleri varmış kurabiyelerinin..Ellerine sağlık..Sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

yorumunuz için çok teşekkür ederim:)) herzaman beklerim ve gelirim:))
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık...Hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyorlar..
SEVGİLERİMLE:)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba,
yeni versiyon gercekten cok hos olmus, senin ve kardesinin ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

bake a cake dedi ki...

kevser:çok teşekkürler bu versiyonu gerçekten herkes tuttu:)
Şebnem atölyesi:teşekkürler gerçekten denemeye değer...:)
kalpkurabiye:rica ederim ben tşk ederim her zamn beklerim:)
damak tadı:beğendiğine sevindim teşekkürler:)
zuhal:evet şiddetle önerdim çünkü tadına doyum olmuyor:)
pembelinin mutfağı:teşekkür ederim beğendiğine sevindim..:)
özlem: çok teşekkür ederim yardımlarınız içinde şimdiden tşk...
polly the cook:kesinlikle öyle oluyor bi yapıyorum evdekiler süpürüyor hemen bitiyor:))))

mine dedi ki...

bir fincan çayım var, canım nasıl bir iki tane de bıdıktan çekti
yapmalı mı ne : =)
tarif için teşekkürler
sevgiler

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

leziz gözüküyor.......

http://keddynindolabi.blogspot.com/

ZUHAL dedi ki...

Merhabalar .Ben de ödülünüz var.Uğrayıp alabilrmisiniz.Bol kurabiyeli günler....

ZUHAL dedi ki...

Merhabalar .Ben de ödülünüz var.Uğrayıp alabilrmisiniz.Bol kurabiyeli günler....

Unknown dedi ki...

off bu blog benim iştahımı açtı yaa:) ben de bunlardan yapıcam :) elinize sağlık..